2.7.07

Reissailija possunen







Tänäänpä meikäpossu pääsi lieksaan !! Mentiin junalla, tai siis Marika korjasi että taajamajunalla. Aamulla joutui heräämään jo ennen kuutta, että kerittäisiin junaan. Minä sain taas matkustaa turvallisesti laukussa, tää kuva otettiin aamulla.
Aika huono näkyvyys (mun sisänen heijastin ei ilmeisesti ollu viel heränny siinä vaiheessa aamua) mut sieltä voi erottaa mut ja kortin, jonka Marika jätti postilaatikkoon Lieksassa.





Tässä kuva junan ikkunasta, oli niin kauniita maisemia, että piti kuvia räpsiä, tässä parhain. Eihän tuo heijastus nyt niin paljon haittaa (huom. olenhan vielä suht uusi näitten kameroitten ja kaikkien kanssa ! :) )
Noh, junassa oli kauhea meteli ! mutta silti siellä oli kivaa ! se meni kauheaa vauhtia vaikka olikin kauhean iso ! Perillä lieksassa kysyin että miksi me tultiin tänne, emäntä sanoi että soppailemaan. No minä en kyllä ymmärrä miten joku soppa tai keitto voi liittyä kaupoissa kiertelyyn,mutta ei se haittaa ! Oli jännää kierrellä monissa kaupoissa ja nähdä paljon ihmisiä !


Tää kuva on sieltä asemalta. Siellä me sitten päivän päätteeksi istuskeltiin ja ooteltiin junaa. Mä hyppelinkin tuolla pusikossa mikä näkyy oikealla. Siellä oli semmosia violetteja kukkia, mitkä tuoksu oudolle..




Tässä mä nyt sitten oon Lieksan juna-aseman portailla. Oli muuten ihan sikamaisen lämmin päivä ! Tosi kuuma, oisi pitänyt mennä kyllä uimaan ! no jospa sinnekkin vielä täällä Nurmeksessa kerkiäisi..
Huomenna kuulemma mennään junalla (kolisevalla kapistuksella) Joensuuhun. En vielä tiedä pääsenkö mukaan, koska sekin on vain päivän reissu.. Mutta tuskin emäntä mua yksin kotiin jättää;) katsellaan uusia seikkailuja !
Nyt kun tarkemmin ajattelen, mun suomitour-listallahan on Joensuu ! Eli pääsen sinne jokatapauksessa ellen huomenna:D

Käytiin me äsken iltatorilla ! siellä lavalla oli jotain sirkustaiteilijoita, ne ajoivat semmosilla ihan oudoilla pyörillä, niissä oli vaan yksi rengas ! oli ne kyllä taitavia,harmi me ei tajuttu ottaa kameraa mukaan sinne et ois saanu tännekkin kuvia.. Sitten siellä torilla oli paljon kaikkia myyjiä, jotkut möi vaatteita,koruja, jotkut jotain pullia ja semmosia. Että ne tuoksuikin hyvälle !

siitä sunnuntaista sen verran, ettei me oikeen tehty mitään kovin jännää.. Oltiin kotosalla ja sikailtiin keskenämme.. :)

nyt täytyykin mennä, heippa !




1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Junassa oli varmaan jänskää matkustaa! :) Hienoa kun Persikka saa niin paljon kaikkia kokemuksia seikkailunsa aikana, on sitten jotain mitä vanhana muistelle :D