12.7.07

Lempäälässä, jihuu!


Hei vaan kaikki blogini lukijat, olen nyt saapunut tänne Lempäälään AnnaKoon luokse. AnnaKoo kertoi minulle, että alunperin minun piti tulla hänen luokseen Tampereelle, mutta he muuttivat Lempäälään juuri ennen minun saapumistani.

Tässä minä kömmin ulos kuorestani. Postipoika oli ystävällinen eikä runnonut minua postiluukun läpi vaan antoi emännälle käteen kuoren jossa olin.
Katselin aluksi ulos ikkunasta hieno näkymää joka majapaikastani avautuu. Kuulemma tässä ihan lähellä on Lempäälän kanava ja ohi ajaa usein kaikenlaisia laivoja. Jännää!

Voorumillekin piti kertoa että perillä ollaan, terkkuja vaan kaikille!


Tässä tutustun possutoveriin jolla on tärkeä tehtävä keittiössä. Emäntä kertoi että monesti olisivat pullat palaneet jos kaveri ei olisi ilmoittanut niiden olevan valmiita.


Tässä autan emäntääni askarteluissa. Minun silmääni miellytti kovasti askarruksien värimaailma, possunpunainen eri sävyissä.

Mutta tiedättekö mitä sitten tapahtui? Voi sentään, emännän tytär heräsi (se on aika pieni) ja halusi tutustua minuun. Ilmeisesti hänkin on prinsessa-ainesta, koska kiinnostui kovasti minun upeasta helminauhastani. Niinhän siinä sitten kävi että se meni rikki. Höh. Harmittaa kovasti ja on ihan alaston olo. Lisäksi AnnaKoo kertoi meidän menevän lauantaina häihin ja ei kai nyt tälläinen prinsessa-possu voi mennä ilman koristuksia juhliin. Tosin saattaa olla, että jos minulla se olisi ollut, olisin jättänyt varjoon itse morsiamen ja sehän ei sovi. Emäntä koitti nauhaa äsken korjailla, mutta sorminäppäryys ei oikein riittänyt. Hän lupasi koittaa myöhemmin uudestaan. Tästä lähtien aion kyllä pysyä kaukana tuosta prinsessanalusta, ties vaikka seuraavaksi saisi tiarani kyytiä!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi että. Vai meni koru rikki.
No, suotakoon tämä anteeksi, koska prinsessoille ei voi olla vihainen :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiva nähdä Persikka taas uudessa majapaikassa! :)

Jos ei korua saa korjattua, kannattaa laittaa ne helmet johonkin pikkuiseen pussukkaan niin joku varmasti korjaa korun, Persikan äiskä sitten viimeistään kun Persikka joskus kotiutuu :)