23.5.07

Aikainen possu se kameran nappaa....

Tässä nyt ajattelin kertoa parin viimepäivän tapahtumat. Maanantaina luettiin lisää ruotsia ja käytiin kirkkoveneellä Kotkansaarella. Kirkkovene-matkan pitäisi päätyä ihan lehteen asti. Jos Jisew vain jostain löytää kyseisen lehden. Sekä kävimme myös autokoululla, varaamassa Jisewille koepäivän. Olin hieman pettynyt, kun ei siellä ollutkaan koulutettavia autoja, Jisewiähän ne siellä kouluttavat. Eikö nimen pitäisi olla silloin autoilijakoulu?

Eilen käytiin sitten ostoksilla. Jisewillä kävi kömmähdys, ja hän unohti kameran kotiin. Minä olin kyllä matkassa, sillä olin kömpinyt hyvissä ajoin kassiin mukaan. Yritetään tänään uudelleen, ja käydään ottamassa eilisistä paikoista kuvia.


Tuossa nyt näkyvät kaikki hankintamme. Seison siis kirjan päällä, jonka Jisew kävi hakemassa suomalaisesta kirjakaupasta lahjakortillaan. Se valkoinen paperilappunen on kuitti, jonka saimme kun Jisew kävi ottamassa korviinsa kaksi reikää lisää(minä en itselleni reikiä halunnut, kun se ase näytti niin pelottavalle!). Sekä takaa pilkistää kaksi elokuva lippua, jotka Jisew kävi hakemassa osuuspankista. Osuuspankki lahjoitti ne Jisewin täysi-ikäisyyden kunniaksi.
Tässä on vielä sitten tältä aamulta kuva, jonka Jisew otti minusta. Takanani näkyy kauniisti kukkaan puhjennut päärynäpuu. Ja tarkimmat saattavat huomata, että ihan pihan perällä on aita, jonka takana on koulunpiha. Mutta älkää huoliko jos ette näe, tänään käydään ottamassa kuvia!


Ei kommentteja: