9.4.07

Viimeinen ilta kotona...

Tässäpä nyt sitten kuvia mun viimeisestä illastani kotona ennen suurta matkaani. Kuvista saa isompia kun niitä klikkaa. :)

Ekassa kuvassa olen tietokoneella. Tässä mä tätä blogia nyt aluksi olen kirjoitellut siis. Toi taustakuvana oleva otus on meiän pupu, jolla ei ole nimeä vielä.


Japaninpystykorva-Poju tahtoi antaa mulle pusun hyvästiksi. Se on oikee herrasmies!


Lunnikoira-Deea puolestaan olisi halunnut syödä mut... Se on vähän dorka koira, kun ei se tajunnut että nää on nyt hyvästit ja sillon ei kannattais syödä toista.


Tässä poseerataan pupun kanssa sohvalla. Pupua tulee kyllä ikävä, on se niin ihana otus. Ehkä näen jonkun toisenkin pupun matkani aikana...


Täällä elelee kolme vähän erilaista possua, mutta possuja nekin. :) Kuvassa näkyy musta possu nimeltään Alma ja vaalea possu Aaliah. Kolmas possu vähän ujosteli mua, hih!



Tässä puolestaan hiirulainen nimeltään Ronja. Ensin antoi kiltisti pusun, sitten meni tonne linnan sisään ja veti mua saparosta ja tipahdin peppu edellä siihen aukkoon joka tossa linnan katossa on. Olipa sekin otus, ensin pussaa, sitten kiusaa...


Toivottavasti saan näitä Miian mussukoita nähdä vielä joskus... Tähän paikkaan varmaan muutan reissuni jälkeen, toivottavasti pääsen ehjänä kotiin! :) Kuvassa sammakoita, joita Miia keräilee. Isoin on Englannista, pienin kai Hollannista tai jostain, keskikokoinen (jonka sylissä olen) on ihan Suomesta. Noi ulkomaanpossut on Miia saanut sen postcrossing-harrastuksen kautta. Sitä kauttahan mä teiät kaikki emäntäni ja isäntänikin tapaan! Huippuhyvä harrastus siis! :)


Tässä Miian kaveri Möhköfantti. Se on vähän isompi kuin mä, mutta silti tosi kiltti. Auttoi mut päänsä päälle kärsällään. :)


Piti mun vähän käydä viidakossakin (=talvipuutarha) kattelemassa, näyttää paikka varmasti erilaiselta sitten kun kotiin taas tuun. Kesällä kasvit kasvavat aina ihan hullua tahtia.


Tässä oon sanomassa moimoit Miian ja Villen keräilemille kylpyankoille. Tässä on vain kolme tuoreinta, on niitä yhteensä jo varmaan 20. Niin, noi vanhemmat keräilee outojakin kylpyankkoja, kuten huomaatte. :) Jos emänniltä/isänniltä löytyy kylpyankkoja, olisi kiva niitäkin tervehtiä! ;)


Koska jouluisin possut joutuu uuniin (oon kuullut sellaisen huhun), halusin kokeilla miltä se uuniin joutuminen tuntuu... Tosin ilman lämpöä ;)


Tässä mä vähän tutkin sellasta jotain ruokakirjaa. Siinä oli juttua makkarasta. Ajattelin vaan valmistautua jos musta joskus koitetaan tehdä makkaraa, niin tiiän mitä se tarkoittaa... Ei ollut kauhean kannustavaa tekstiä kylläkään, toivottavasti musta ei tehdä koskaan makkaraa!


Saunaankin halusin mennä vielä viimeisenä koti-iltana. Ehkä mä saunaan pääsen reissuni aikanakin, mutta ei koskaan voi olla liian varma.


Tässä vielä lopuksi poseeraus yhden sammakon ja krookusten kanssa. Huomenna sitten vielä parit kuvat ennen lähtöä reissulle...

Ei kommentteja: