12.4.07

Torstaina touhuttua


Kun Alisa tuli tänään koulusta, se kertoi että sillä on kauheasti läksyjä! Mietin että mitä ne on, mutta selvisihän se, kaikenlaista kirjoittelua ja laskeskelua mitä koulun opettaja oli käskenyt tehdä. Olin niin kiltti että autoin Alisaa ja se olikin hyvä, sillä sitten me päästiin kauppareissulle!





Me mentiin (mukana oli Alisa ja tiiti ja se perheen isä, jonka nimi on Mies. Näillä on myös Poika - mutta se oli vielä koulussa) ensin antikvariaattiin (tiedättekö mikä se on? kirjakauppa!!! ) mutta siinä samassa oli liike joka myi kaikenlaisia motskareita, mopoja ja skoottereita - en minä sitten malttanut olla kokeilematta ja kyllä olikin hienoa!

Ruokakaupassakin käytiin ja lemmikkieläinliikkeessä katsomassa näiden tulevalle koiralle jotain juttuja!


Illalla täällä kotona ollaan sitten leikitty
vaikka mitä! Tässä kuvassa ollaan huvipuistossa kavereiden kanssa - vähänks on kivaa!!!















Olen tutustunut uusiinkin kavereihin, seuraavassa kuvassa niitä näetkin (olen heidän talossaan, siellä on mukavaa! )

Paras leikki oli se,missä minä olin Prinsessa Persikka! Arvatkaas kuka oli Prinssi...???? Taidan muuten olla vähän ihastunut (poskia ihan punottaa! ) - sain muuten kruununkin päähän, tosin vähän villiinnyin ja kiipeilin "rinsessasänkyni" päällä!



















Yhdessä leikissä olin vauva :)














Vielä olen tutkiskellut Pojan huonetta, tässä seikkailen ( tai sikailen) siellä! Poika ei uskalla tulla kuvaan minun kanssa!!! :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aikamoinen touhupossu!

Anonyymi kirjoitti...

niinpä :)
pikku-possulla vielä pitkä taival edessä ympäri Suomea ! :)