8.9.07

Filmitähdeksi!

Onpa meillä ollut niin kiireinen viikko tuon marginaalin kanssa ettei olla ehditty edes kirjoittelemaan! Keskiviikkona pääsin kuitenkin ensimmäistä kertaa marginaalin kanssa kouluun, ja siellä minut otettiin ilolla vastaan. Pääsin tutustumaan moneen marginaalin kaveriin!


Pääsin mukaan jollekin elokuvatunnille, jolla oli paljon ihmisiä. Siellä puhuttiin jostain kulmista, ja sitten minua jo vietiinkin toisesta kerroksesta rappusia alas kellariin! Se oli ihan valkoinen ja siellä tuoksui hirveän hyvältä. Päädyinkin elokuvatähdeksi! Jouduin yhden tytön taskuun, josta minut sitten annettiin seuraavalle. Se oli kai joku harjoitus, mutta nyt olen vielä kuuluisampi!


Koulussa olen välitunneilla kiipeillyt kaikkialla! Välillä tällainen pieni possu on herättänyt vähän ihmetystä mutta minusta minussa ei ole mitään kummallista. Ihan kummallisia nuo petäjävetiset yläastelaiset.


Sitten olemme tehneet paljon kaikkea pientä. En ymmärrä miten kaikki emännät ja isännät tykkäävät niin paljon korteista, katsokaa nyt missä kaikissa korttijutuissa olen marginaalia avustanut!


Tänään sitten pujahdin aamulla marginaalin laukkuun ja kohta olinkin jo autossa. Mitään ei kerrottu mihin mentiin. Olipa kuitenkin lopulta kiva nähdä tuttuja! Kauheasti ihmisiä ja kortteja. Pääsin poseeraamaan moneen kuvaan, joita ne naiset ottivat! Sen jälkeen ne ryntäsivät kaikkiin korttikauppoihin ja minä yritin pysyä mukana.


Röhkimisiin!